Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Oferujemy 100% gwarancję zwrotu pieniędzy bez żadnych opłat. Jeśli nie jesteś zadowolony z żadnego z naszych produktów, które zakupiłeś u nas, otrzymasz od nas 100% zwrot pieniędzy (z wyłączeniem opłaty za dostawę i zapakowania upominku, jeśli to konieczne).

Zwrot pieniędzy musi być otrzymany z powrotem do magazynu w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zwracając towar, należy podać - numer zamówienia, nazwę produktu i powód zwrotu.

  1. Jak użytkownicy mówią, że chcą w pierwszej kolejności zwrócić towar?
    Klienci komunikują się z nami przy zwrotach drogą mailową na adres support@himalayadirect.com lub telefonicznie, dzwoniąc na bezpłatny numer UK Toll Free: 0-808-120-7592 (dostępny od 0300 godz. GMT do 1130 godz. GMT).

  2. A co jeśli posterunek jest opóźniony i wróci do ciebie po 30 dniach?
    Za produkty, które zostaną odebrane w naszym magazynie w ciągu 30 dni, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy / wymiany. W przypadku przesyłek, które docierają do nas po 30 dniach z nieuniknionych przyczyn, takich jak opóźnienia pocztowe, bierzemy to na zasadzie jednostkowych przypadków, aby rozwiązać problem.

  3. Dokąd użytkownicy magazynu mają wysyłać produkty?
    Himalaya Wellness – ZWROT
    OMNIPACK Sp. z o.o.
    UL. SZCZECIŃSKA 49
    66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
    POLAND
    Rampa 48

  4. Czy zwracasz użytkownikom koszty przesyłki zwrotnej towaru czy nie?
    Nie. Nie zwracamy użytkownikom kosztów przesyłki zwrotnej towaru.

  5. Jaka jest nasza gwarancja wymiany?
    Oferujemy 100% gwarancję zwrotu pieniędzy bez żadnych opłat. Jeśli nie jesteś zadowolony z żadnego z naszych produktów, które zakupiłeś u nas, otrzymasz od nas 100% zwrot pieniędzy (bez opłaty za dostawę i zapakowanie prezentów, jeśli to konieczne).

    Zwrot pieniędzy musi być otrzymany z powrotem do magazynu w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zwracając towar, należy podać - numer zamówienia, nazwę produktu i powód zwrotu.

    W kilku przypadkach dbamy o to, aby odbiór był zorganizowany jak najwcześniej i wysyłamy zamiennik zaraz po otrzymaniu towaru od naszego partnera kurierskiego. Wymiana jest uzależniona od dostępności towaru u nas. W przypadku, gdy zamiennik nie jest dostępny, zwrócimy mu tę samą kwotę.

  6. Co? Zwroty nie są możliwe?
    Zwroty nie są możliwe w następujących przypadkach:

    • Produkty używane
    • Żądanie zwrotu jest składane poza określonymi ramami czasowymi.
    • Produkty z podrobionymi lub brakującymi numerami seryjnymi, w tym metki z cenami i etykiety.
  7. Czy mogę zwrócić część mojego zamówienia?
    Tak, zwrot jest możliwy na poziomie artykułu, a jeśli zamówiłeś wiele artykułów, możesz poprosić o zwrot częściowej ilości. Ale koszty wysyłki tych samych produktów muszą być ponoszone przez klienta. Zwroty muszą być otrzymane z powrotem do magazynu w ciągu 30 dni od daty zakupu.

  8. Kiedy przyznawane są refundacje?
    Zwrot kosztów następuje tylko w przypadku uszkodzenia w transporcie lub braku możliwości wymiany z powodu braku zapasów. W przypadku zwrotów, zwrot jest wydawany po otrzymaniu produktów w magazynie zewnętrznym.

  9. Poprosiłem o zastępstwo, kiedy je dostanę?
    Wymiana zostanie wysłana do klientów, gdy produkty, które mają być wymienione, zostaną wysłane od klientów i podzielą się oni z nami szczegółami dotyczącymi kurierów. Wymiana paczek dotarłaby do klientów w ciągu 5-7 dni roboczych od daty wysyłki.

  10. Wymiana
    Wymiana niewykorzystanych produktów, które wymagają zgłoszenia w terminie 30 dni i docierają do naszego magazynu w ciągu 30 dni od daty wysłania oryginalnego zamówienia. Opłaty za przesyłkę tego samego rodzaju ponosi klient. Klienci muszą udostępnić nam dane kurierów produktów, które zamierzają wymienić. Wymiana przesyłek od nas dotrze do klienta w ciągu 5-7 dni roboczych od daty wysyłki.